Vásárlás
KIRÁLY-VILL Kft. WEBSHOP ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI ÉS ADATVÉDELMI SZABÁLYZATA
A jelen általános szerződési feltételek a https://e-kiralyvill.hu/ weboldalon a KIRÁLY-VILL Kft. által végzett termékértékesítésre vonatkoznak, és a KIRÁLY-VILL Kft. és a vásárlók közötti jogviszony részleteit határozzák meg https://e-kiralyvill.hu/ weboldalon keresztül a jelen ászf-ben meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni.
CÉGADATOK
A KIRÁLY-VILL Kft. fontosabb adatai a következők:
Cégnév: |
KIRÁLY-VILL Kft. |
Székhely: |
3200 Gyöngyös, Pesti út 10. |
Telephely: |
3200 Gyöngyös, Róbert Károly út 23-4. |
Cégjegyzékszám: |
Cg. 10-09-024163 |
Nyilvántartó cégbíróság: |
Egri Törvényszék, mint cégbíróság |
Adószám: |
12478611-2-10 |
Közösségi adószám: |
HU12478611 |
Képviselő neve: |
Király Gábor |
Telefon: |
37/500-741 |
Email cím: |
kiralyvill@kiralyvill.hu |
Ügyfélszolgálat: |
uzlet@kiralyvill.hu |
VÁSÁRLÁS A WEBSHOPBÓL
Termék és Cégismertető
A KIRÁLY-VILL Kft., villamos berendezés gyártással, ipari villanyszereléssel, valamint villamos anyag kereskedelemmel foglalkozik, viszonteladók és lakossági fogyasztók részére. Fontosnak tartjuk, hogy a piac minél nagyobb szegmensét kiszolgálhassuk széles termékkínálatunkkal. Partnereink között szerepelnek a legkisebb egyéni vállalkozásoktól kezdve a nagy üzemek, bevásárlóközpontok. (pl: Robert Bosch Elektronika Kft., Hatvan; Stanley Electric Hungary Kft, Gyöngyös, Electrolux Kft. Jászberény, AUCHAN és TESCO Áruházak)
Vásárlás menete, regisztráció, megrendelés
Regisztráció
Amennyiben vásárolni kíván a https://e-kiralyvill.hu/ weboldalon, előzetesen regisztrálhat vagy regisztráció nélküli vásárlást indíthat. A regisztráció során meg kell adnia belépési nevét és jelszavát. A szállítás teljesítése érdekében szükséges megadnia a megrendelő nevét, címét, a szállítás helyét, telefonszámát, e-mail. címét illetve a számlázási adatait. A webshop megtekintéséhez, termékek kosárba tételéhez nem szükséges a belépés. A webshop kínálatából történő vásárlás esetén minden esetben a magyar nyelv használata az irányadó.
Termékek kiválasztása, kosárba tétele
Válassza ki a webshop kínálatából a megfelelő terméket. A termékek mellett minden esetben specifikus termékleírás jelenik meg, amely alapján a vevő információkat szerezhet a termék tulajdonságairól. A termék megjelenítése mellett beállítható a mennyiség. Amennyiben beírta a mennyiséget, nyomja meg a „Kosárba” gombot. Ennek hatására a kosárba kerül a kiválasztott termék, és a vásárlás folytatható.
A termékek összeválogatását követően a „Fizetés” linkre kattintva meg kell adnia a fizetési és szállítási feltételeket.
A termék kiszállítása kizárólag a GLS csomagküldő szolgáltatás igénybevételével történik valamint személyesen átvehető a megrendelése szaküzletünkben.
Rendelés véglegesítése
A rendelés véglegesítésekor a kosárba tett termékekre vonatkozóan az ajánlati kötöttség a KIRÁLY-VILL Kft. és a vevő között a vevő által kitöltött megrendelésben meghatározott adatokkal és a jelen ászf szerinti feltételekkel jön létre. Emiatt nagyon fontos, hogy a megrendelést pontosan töltsék ki. A megrendelés véglegesítése előtt a weboldal felkínálja a megrendelés ellenőrzésének/módosításának a lehetőségét. Kérjük, hogy figyelmesen olvassák el a megrendelésüket a véglegesítést megelőzően.
A megrendelés rögzítésének visszaigazolása
A webshop haladéktalanul és automatikusan visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amennyiben a rendszerben rögzítésre került a megrendelés. A visszaigazolásban feltüntetjük a megrendelés kódszámát, amelyre hivatkozni lehet a megrendeléssel kapcsolatos bármely ügyintézés esetén. Amennyiben rosszul töltötte ki adatait és hibásan adta meg email címét, úgy a megrendelését sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudjuk. A megrendelés helytelen kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, károkért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a vevőhöz, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól. A visszaigazolás kizárólag a megrendelés kézhezvételét és nem annak elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét bizonyítja.
A megrendelés elfogadásának visszaigazolása
Ügyfélszolgálatunk minden egyes rendelést személyesen ellenőriz, és amennyiben bármilyen probléma adódna, telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot. Amennyiben a rendelés teljesíthető a kért feltételek alapján, e-mailben visszaigazolásra kerül. A megrendelt termékek értékesítésére vonatkozó szerződés a felek között akkor jön létre, amikor a KIRÁLY-VILL Kft. e-mailben tájékoztatja a vevőt a teljesítésről, azaz a termékek csomagküldőnek való átadásáról, vagy a bolti átvétel lehetőségéről. Amennyiben a megrendelést valamilyen elháríthatatlan ok miatt nem tudjuk a jelen ászf szerinti feltételekkel teljesíteni, úgy erről a megrendelés visszaigazolását követően a lehető leghamarabb e-mailben értesítjük a megrendelőt.
Szállítási feltételek
Személyes átvétel esetén:
Amennyiben megrendelését a bolti nyitva tartás szerinti munkanapon 10 óráig leadja, - és a termék raktáron van - még aznap átveheti a megrendelt termék(ek)et. Legkésőbb a személyes átvétellel idejéig a termék(ek) kifizetésének meg kell történnie.
Kiszállítás esetén:
A megrendelés beérkeztét és visszaigazolását követően 72 órán belül a megrendelt termék postázásra kerül – amennyiben van raktáron -, amennyiben a megrendelt termék nincs raktárkészleten, a vevő értesítésre kerül a várható postára adás időpontjáról.
Teendő a megrendelés során elkövetett hibák (félrekattintás) kijavításáról
A megrendelés során a vevő folyamatosan ellenőrizni tudja megrendelése helyességét, a megrendelése során folyamatosan ki tudja javítani az esetlegesen (félrekattintás) miatt hibásan megadott adatokat. Amennyiben a vevő a megrendelés visszaigazolásakor észleli, hogy hibás adatokat adott meg, a KIRÁLY-VILL Kft. részére elküldött e-mailben megrendelését korrigálni, kijavítani jogosult, a megrendelés teljesítésére való visszaigazolásig.
Termékek ára, a vásárlás költségei
Megrendelt termékek mennyisége:
Felhívjuk a figyelmet, hogy a KIRÁLY-VILL Kft. által értékesített termékek a KIRÁLY-VILL Kft.-vel szerződéses viszonyban lévő beszállítóktól származnak. A webshopban a termékekhez tartozó adatlapon külön jelzésre kerül, hogy a termék darabra vagy legkisebb gyűjtőcsomagolási egységre rendelhető.
Termékek ára:
A webshopban a termékek árait Forintban lehet megtekinteni. Az árak az ÁFA összegét tartalmazzák. Az egységár a termékeknél megadott mennyiségi egységre vonatkozik, azaz lehet Ft/db, Ft/csomag stb. Amennyiben az adott termék mellett a vevő árat nem talál, akkor az a termék raktárkészleten éppen nem található, kizárólag megrendelés alapján kerül beszerzésre. Ezen esetben a termék árát a KIRÁLY-VILL a megrendelés megérkezét követően a visszaigazoló e-mailban küldi el a vevő részére.
Szállítási költség:
A termékek árán– amely magában foglalja a termék csomagolási költségét is - szállítási díjat kell még a vevőnek fizetnie. A termék szállítása minden esetben a GLS csomagküldő szolgáltatás igénybevételével történik. A szállítási díj minden esetben a megrendelt termékek súlya vagy darabszáma alapján a - GLS – díjszabása alapján az egyes megrendelések során feltüntetésre kerülnek.
Fizetés
Házhozszállítás esetén a termék(ek) és a szállítási költség ellenértékének megfizetése kiszállításkor, a csomagátvételkor készpénzzel történik utánvétes rendelés esetén.
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a Borgun weblapjára irányítjuk, ahol a szolgáltató által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "Bankkártyás fizetés - Borgun" feliratra kattintsanak, majd a Borgun fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A Borgun a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A Borgun a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a Borgun hibaüzenetben közli a hiba okát.
A megrendelt termékek árát tartalmazó számlát – jótállási jegyet, írásbeli tájékoztatót - a KIRÁLY-VILL Kft .a termékek csomagolásában küldi meg a vevő részére.
Szállítás, átvétel, reklamáció
A megrendelt termék(ek)et a GLS szállítja házhoz. A termékeket a termékek sértetlenségét megőrző csomagolásban adjuk át a szállítónak kiszállításra.
Kérjük az termék(ek) csomagolásának sértetlenségét a szállító jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a termék(ek)et. Kérjük, hogy a küldemény átvételével a kézbesítővel írassa alá dátumozva az átvett küldemény csomagolását, vagy az átvételi elismervény vevőnél maradó példányát, amelyeket kérjük, őrizzen meg.
Amennyiben a vevő rossz szállítási címet ad meg a megrendelésben és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért a KIRÁLY-VILL Kft. nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben a KIRÁLY-VILL Kft. a teljesítés meghiúsulását követően a kézbesíthetetlen csomag visszaérkezét követő 1 munkanapon belül e-mailben értesíti az érintett vevőt erről a tényről és felszólítja, hogy adja meg a helyes szállítási címet.
Amennyiben a vevő megadja a helyes címet és kéri az ismételt kézbesítést, úgy az ismételt kiszállításra meg kell fizetnie az ismételt szállítási díjat, függetlenül a rendelés összeghatárától.
Amennyiben
(a) a KIRÁLY-VILL Kft. elektronikusan megküldött (e-mail útján) felszólítására a vevő 3 munkanapon belül nem reagál, vagy
(b) nem kéri az ismételt kézbesítést,
úgy a KIRÁLY-VILL Kft. a kiszállítás teljesítésének a lehetetlenülése miatt a megrendelést törli a rendszeréből, amely törlés a felek között létrejött szerződést is megszünteti. Ez esetben a KIRÁLY-VILL Kft. nem tartozik további teljesítési kötelezettséggel a vevő felé.
Utólagos reklamációra, illetve elállásra a termék(ek) sérülése okán akkor van lehetősége a vevőnek, ha a termék szavatossági idején belül fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvét a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatával együtt részünkre bemutatja. Amennyiben élni kíván az alábbi elállási jogával, úgy ezen igazolás másolatát is mellékelje elállási nyilatkozatához.
Elállás joga
A 17/1999 (II.05) Kormányrendelet alapján a vevő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Amennyiben a vevő elállási jogával él, a létrejött szerződés egyoldalúan, visszamenőleges hatállyal szűnik meg a felek között.
A vevő az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg az írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig gyakorolhatja.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vevő nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
A KIRÁLY-VILL Kft. a vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti a vevő által megadott számlaszámra, vagy visszaküldi a vevő által megadott címre.
A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A KIRÁLY-VILL Kft. azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A jogszabály teljes hatályos szövege elérhető az alábbi linkről:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.KOR&celpara=#xcelparam
Egyéb feltételek
A webshop keretében megrendelés kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a https://e-kiralyvill.hu/ webcímen.
A jelen ászf. alapján megkötött szerződések nyelve a magyar.
Az egyes megrendeléseket, a teljesítést, a regisztrált vásárló teljes regisztrációs ideje alatt tároljuk az esetleges panaszok intézése végett. A regisztráció megszüntetésével egyidejűleg a megrendeléseket és a bennük rögzített személyes adatokat töröljük a webes nyilvántartásunkból.
Panaszügyintézés helye, módja
Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/e-mailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.
- levélben: 3200 Gyöngyös Pesti út 10.
- emailben: uzlet@kiralyvill.hu
- telefonon: 37/500-741 – munkanapon 8-16 óra között,
Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett miden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazolt kódszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.
A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.
Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával. Felügyeleti szerveink a következők:
- megrendeléssel kapcsolatban (adatbeviteli hibák javításának lehetősége, visszaigazolás) az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság;
- jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági versenyhivatal, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas (bővebb információt a www.gvh.hu weboldalon talál);
- elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság (bővebb információt a www.nhh.hu weboldalon talál);
- a termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;
- az Általános Szerződési Feltételek tartalmának jogszerűségét az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi;
- Társaságunk tevékenységének ellenőrzésére nézve az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság NFH Észak-magyarországi Regionális Felügyelősége. Bővebb információt a www.nfh.hu weboldalon talál.
A panaszokra vonatkozó levelezéseket 3 évig megőrizzük.
ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT
A KIRÁLY-VILL Kft. a https://e-kiralyvill.hu/ honlap üzemeltetése és a honlapon kifejtett tevékenysége során az alább részletezett jogszabályi rendelkezések betartásával jár el.
Általános rendelkezések
A https://e-kiralyvill.hu/ honlap az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény hatálya alá tartozó tevékenységeket végez. Ezen kívül a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseit kell figyelembe venni a személyes adatok honlapon keresztül történő gyűjtése, kezelése, stb. során.
Az elektronikus kereskedelmi törvény alapján Társaságunk a honlapon való termékértékesítés céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a termékértékesítéshez (szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése) technikailag elengedhetetlenül szükségesek, azonban ebben az esetben is csak a szükséges mértékben és ideig. Az adatszolgáltatás önkéntes, azonban annak elmaradása akadályozhatja a szolgáltatás teljesítését.
Társaságunk az adatokat bármely, a szolgáltatás végzésétől eltérő célból – így különösen szolgáltatása hatékonyságának növelése, piackutatás stb. – csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett és az igénybe vevő hozzájárulása alapján kezelhet. Az érintett hozzájárulása nélkül az adatok nem adhatók át harmadik személy számára.
Folyamatosan biztosítani kell, hogy az érintett az adatkezelést megtilthassa, melyet Társaságunk minden egyes kiküldött hírlevélben biztosít a felhasználó részére. A hírlevél végén található linkre való kattintással, egy így megküldött e-mailben lehet leiratkozni hírlevél szolgáltatásunkról. Az adatkezelés megtiltása adott esetben azonban megakadályozhatja a termékértékesítés teljesítését.
Társaságunk a szolgáltatás nyújtása során felvett adatokat az alábbiak szerint külön kezeli:
Hírlevél:
Hírlevélre feliratkozók adatait a feliratkozó rendelkezése szerint törli a KIRÁLY-VILL Kft. amely adatok törlés a leiratkozásról való értesítés megérkeztét követően haladéktalanul megtörténik.
Regisztráció:
Regisztrált vásárlóink adatait a regisztráló rendelkezése szerint törli a KIRÁLY-VILL Kft. amely adatok törlése a regisztráció megszüntetésének a megérkeztét követően haladéktalanul megtörténik.
Regisztrált és már rendelt vásárló:
Az adatkezelés a regisztrációval azonos, ezen vásárlók adatai közül csak azokat tudja törölni a KIRÁLY-VILL Kft. amely adatok a termék(ek) értékesítését igazoló bizonylatok (számla, szállítólevél) megőrzéséhez szükségesek a külön jogszabályban meghatározott idő elteltéig.
Biztosítani kell, hogy a felhasználó a szolgáltatás igénybevétele előtt és az igénybevétel során bármikor megismerhesse, hogy a szolgáltató mely adatkezelési célokból mely adatfajtákat kezel, ideértve az érintettel közvetlenül kapcsolatba nem hozható adatok kezelését is. Ezen kötelezettségünknek Társaságunk a hírlevélben és a megrendelést visszaigazoló e-mailben található linken keresztül tesz eleget. Társaságunk részére megküldött e-mailben feltett, erre irányuló kérdéseket Társaságunk 4 munkanapon belül megválaszolja. Az adatkezelésről a felhasználó a szolgáltatás igénybevétele előtt jelen Adatvédelmi szabályzatból tájékozódhat.
Az adatvédelmi törvény alapján az érintetteknek az adatkezeléssel kapcsolatos jogai:
- tájékoztatás
- helyesbítés
- törlés
- betekintés
- tiltakozás az adatkezelés ellen
A fenti jogok gyakorlásának részletes feltételeit az adatvédelmi törvény (2011. évi CXII. törvény) tartalmazza.
Az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy a technikai adatvédelem követelményeinek megszegésével másnak okozott kárt köteles megtéríteni. Az érintettel szemben az adatkezelő felel az adatfeldolgozó által okozott kárért is. Az adatkezelő mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a kárt az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.
Hírlevelek küldése
Hírlevelek küldését a fent hivatkozott két jogszabályon kívül a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény szabályozza.
A gazdasági reklámtörvény alapján reklám természetes személynek, mint reklám címzettjének közvetlen megkeresése módszerével (a továbbiakban: közvetlen üzletszerzés), így különösen elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű más egyéni kommunikációs eszköz útján kizárólag akkor közölhető, ha ahhoz a reklám címzettje előzetesen egyértelműen és kifejezetten hozzájárult.
Hozzájáruló nyilatkozat bármely olyan módon tehető, amely tartalmazza a nyilatkozó nevét, valamint a hozzájárulás önkéntes és a megfelelő tájékoztatás birtokában történő kifejezését. A gazdasági reklámtörvény ezen rendelkezése alapján a hírlevelek küldése esetén – a nyilatkozó neve tekintetében – az adatkezelés kötelező.
A feliratkozás alapján Társaságunk visszavonásig kezeli a hírlevélre feliratkozott adatait. A hozzájáruló nyilatkozat bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható. Ebben az esetben a nyilatkozó nevét és minden egyéb személyes adatát a nyilvántartásból haladéktalanul töröljük, és részére reklámot a továbbiakban nem küldünk. A visszavonó nyilatkozat megtételére, mind postai úton, mind pedig elektronikus levél útján lehetőség van az Általános Szerződési Feltételekben rögzített, illetve a hírlevélben feltüntetett elektronikus címekre történő megküldéssel. A visszavonó nyilatkozatot csak akkor tudja Társaságunk teljesíteni, ha a nyilatkozatot tevő személy egyértelműen azonosítható
Társaságunk (a reklámozó) és a Társaságunkkal kapcsolatban álló, a hírlevelek küldését végző elektronikus hírközlési szolgáltatást nyújtó társaság (a reklám közzétevője) – a hozzájárulásban meghatározott körben – a náluk hozzájáruló nyilatkozatot tevő személyek személyes adatairól nyilvántartást vezet. Az ebben a nyilvántartásban rögzített – a reklám címzettjére vonatkozó – adat csak a hozzájáruló nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően, annak visszavonásáig kezelhető, és harmadik fél számára kizárólag az érintett személy előzetes hozzájárulásával adható át.
Amennyiben a hírlevelekre való feliratkozásnál elfogadja jelen Adatvédelmi szabályzatot, úgy tekintjük, hogy ezen elfogadással adatainak a jelen Adatvédelmi Szabályzat szerinti kezeléséhez hozzájárult.